Özgür'ce Gay

gaymmagazine@gmail.com | gaymmagazine.blogspot.com

Toplum ne yapıyor?

Toplum korkuyor mu yoksa benimsiyor mu yoksa korkudan, güçlenen eşcinsellere benimsedim numaralarıyla göz mü boyuyor anlayamadım.

Şöyle ki öğretmenlikte ünlü bir üniversite okuyan arkadaşım ki bayan, gayet bu konularda rahat ve asla yadırgamadığını ilerde öğrencileri olursa ve bu durumu fark ederse onlarla daha ilgileneceğini vs vs anlatan modern görünüşlü. Ama o da ne! Kitapçıda dolaşırken müzik cd leri arasında çok sevdiğim "Bülent Ersoy" hanımefendinin cd sini elime alınca bir bağırış korktum ve derhal bıraktım. Sordum ne olduğunu verdiği tepki o kişinin cd sini nasıl eline alırsın. Ne oldu hoş görü ve anlayış! Havası kaçan balon misali bir anda sönüverdi nedense. Sonraları tepsini açıklamaya daha doğrusu söyledikleriyle davranışını örtüştürmeye çalıştı. Tepkisi topluma örnek olması gereken kişinin böyle davranmasıyla yanlış olduğu. Fakat temel soru o kişide bir toplum ve toplum dan biri bunu istiyor ruhundaki kadını ait olduğu bedene taşımak istiyor ve taşıyor neresi örnek neresi kötü sonuç?

Yani işin özü şu ki toplum kabul ediyor yoksa göz mü boyuyor?
yazı:gay'm magazine

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Ana Sayfa

Hakkımda

İletişim

gaymmagazine@gmail.com